poniedziałek, 20 czerwca 2011

Witojcie Towarzyszu :)

W końcu zebrałem się za bloga, długo długo nad tym myślałem. Sam nie wiem dlaczego, przecież w dobie internetu i publikacji w sieci fotografii, ludzie mają po dwadzieścia różnych swoich profili gdzie pokazują swoją twórczość. Czemu ja bym nie mógł ?:)

To tak wstępem, ale najważniejsze to się chyba przedstawić, a więc Tomasz Rolla (dla znajomych Jagoda, sam już nie wiem dlaczego mam jako ksywke damskie imię), ale spokojnie wszytko jest na swoim miejscu ;) W moim pierwszym poście zamieszcze troche backstage'owych lanserskich fotek tak, żeby troszku przykozaczyć, bo zauważyłem u niektórych, żę dokumentacja backstage nieraz jest ważniejsza niż sam produkt z ich "puszek".




fot. Mateusz For Fornalik
 Zdjęcia wykonał wiadomo już kto. Podczas manewrów "Bezśnieżna zima" tego roku. Wraz z Mateuszem staramy sie odwiedzać tą impreze co roku. http://mfornalik.blogspot.com/ jakby coś to zapraszam również do Mateusza.

fot. Marta Gogoc
 Marte to chyba sporo ludzi zna, dla mnie osobiście Marta jest jednym z lepszych fotografów dzieciecych. Nie chodzi mi o sam obraz końcowy (który też jest wspaniały), ale samo podejście do tematu, zaangażowanie. http://martagogoc.blogspot.com/

Ludzie ta reklama działa w dwie strony (Marta i Mateusz, tak to do Was ;D)
Dobra reklama poszła, przedstawiłem siebie, wiec można powoli zaczynać publikacje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz